نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آواتار کارکرد دیجیتال میکاپ در سینمای معاصر [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 81-96]

ا

  • ابرقهرمان بررسی ساختار روایتی اسطوره‌ی معاصر در قهرمانان مارول با تمرکز بر مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 71-81]
  • استوارت هال بررسی نحوه بازنمایی اقلیت های دینی در سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی براساس آرای استوارت هال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 49-58]
  • اسطوره‌ی معاصر بررسی ساختار روایتی اسطوره‌ی معاصر در قهرمانان مارول با تمرکز بر مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 71-81]
  • افسانه های جنوب تحلیل شخصیت در افسانه‌های من‌منداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
  • افسردگی طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
  • اقتباس بررسی تطبیقی مضامین و درونمایه های کتب مقدس در آثار اقتباسی انیمیشن سینمایی، نمونه مطالعاتی: انیمیشن عزیز مصر و فیلشاه [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
  • اقتباس ساختار روایی منطق‌الطیر عطار و ملاحظات مربوط به اقتباس نمایشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 23-36]
  • اقتباس بررسی شیوه اقتباس از متون دینی در پنج نمایشنامه‌ کودک و نوجوان منتشر شده در دهه 80 و 90 بر مبنای الگوی اقتباس لیندا سیگر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-96]
  • اقتباس بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیت‌های نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیت‌های تعقیب، جاه‌طلبی، معما و رقابت‌های خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]
  • اقلیت‌های دینی بررسی نحوه بازنمایی اقلیت های دینی در سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی براساس آرای استوارت هال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 49-58]
  • انتقام‌جویان عصر اولتران بررسی ساختار روایتی اسطوره‌ی معاصر در قهرمانان مارول با تمرکز بر مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 71-81]
  • انیمیشن تحلیل شخصیت در افسانه‌های من‌منداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
  • انیمیشن دوبُعدی تجربی مؤلفه‌های ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرین‌کلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
  • انیمیشن سینمایی بررسی تطبیقی مضامین و درونمایه های کتب مقدس در آثار اقتباسی انیمیشن سینمایی، نمونه مطالعاتی: انیمیشن عزیز مصر و فیلشاه [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
  • انیمیشن عزیز مصر بررسی تطبیقی مضامین و درونمایه های کتب مقدس در آثار اقتباسی انیمیشن سینمایی، نمونه مطالعاتی: انیمیشن عزیز مصر و فیلشاه [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
  • انیمیشن فیلشاه بررسی تطبیقی مضامین و درونمایه های کتب مقدس در آثار اقتباسی انیمیشن سینمایی، نمونه مطالعاتی: انیمیشن عزیز مصر و فیلشاه [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
  • اومانیسم نقش فیلم‌های معاصر عامه پسند آمریکایی در مشروعیت دادن به تفکر اومانیسم [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-17]
  • ایدئولوژی مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایه‌داری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]

ب

  • بازنمایی بازنمایی مرگ در سینمایی دهه‌ی شصت و نود هجری در ایران، با تکیه بر نظریه‌ی نوربرت الیاس [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 25-36]
  • برساخت تاریخ نقش خاطره در برساخت تاریخ و شکل‌دهی جامعه در درام تاریخی دوران پهلوی اول بر اساس آرای پل ریکور [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 33-45]
  • بوردول مطالعه‌ی نظریه‌های شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]
  • بوسلامه تحلیل شخصیت در افسانه‌های من‌منداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]

پ

  • پهلوی اول نقش خاطره در برساخت تاریخ و شکل‌دهی جامعه در درام تاریخی دوران پهلوی اول بر اساس آرای پل ریکور [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 33-45]
  • پیوندهای اجتماعی مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]

ت

  • تانابه هاجیمه بازنمایی مرگ در نمایشنامه‌ «مردی که به عصا تبدیل شد» کوبو آبه بر اساس فلسفه مکتب کیوتو [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 65-80]
  • تخیل مطالعه‌ی نظریه‌های شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]
  • تشبیه بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیت‌های نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیت‌های تعقیب، جاه‌طلبی، معما و رقابت‌های خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]
  • تعزیه تکنیک‌های تعزیه راهی به سوی غربی‌زدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
  • تماشاگر مطالعه‌ی نظریه‌های شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]
  • تمثال طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
  • تمثیل طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
  • تنزیه بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیت‌های نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیت‌های تعقیب، جاه‌طلبی، معما و رقابت‌های خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]

ج

  • جامعه نقش خاطره در برساخت تاریخ و شکل‌دهی جامعه در درام تاریخی دوران پهلوی اول بر اساس آرای پل ریکور [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 33-45]
  • جان فیسک بررسی نحوه بازنمایی اقلیت های دینی در سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی براساس آرای استوارت هال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 49-58]
  • جلوه‌های بصری کارکرد دیجیتال میکاپ در سینمای معاصر [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 81-96]
  • جنسیت مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]

ح

  • حضور پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]

خ

  • خاطره نقش خاطره در برساخت تاریخ و شکل‌دهی جامعه در درام تاریخی دوران پهلوی اول بر اساس آرای پل ریکور [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 33-45]
  • خدا نقش فیلم‌های معاصر عامه پسند آمریکایی در مشروعیت دادن به تفکر اومانیسم [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-17]
  • خنده طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]

د

  • درام ساختار روایی منطق‌الطیر عطار و ملاحظات مربوط به اقتباس نمایشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 23-36]
  • دراماتورژی ساختار روایی منطق‌الطیر عطار و ملاحظات مربوط به اقتباس نمایشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 23-36]
  • درام تاریخی نقش خاطره در برساخت تاریخ و شکل‌دهی جامعه در درام تاریخی دوران پهلوی اول بر اساس آرای پل ریکور [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 33-45]
  • دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) مؤلفه‌های ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرین‌کلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
  • دیجیتال طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
  • دیجیتال میکاپ کارکرد دیجیتال میکاپ در سینمای معاصر [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 81-96]

ر

  • روایت مؤلفه‌های ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرین‌کلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]

ز

  • زیگفرید کراکائر جذابیت‌‌های کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم‌ خیابانی وایمار: مطالعه‌ی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]

ژ

  • ژانر فیلم خیابانی جذابیت‌‌های کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم‌ خیابانی وایمار: مطالعه‌ی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]
  • ژرژ پولتی بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیت‌های نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیت‌های تعقیب، جاه‌طلبی، معما و رقابت‌های خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]

س

  • سرمایه‌داری مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایه‌داری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]
  • سفره ایرانی مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]
  • سوژگی مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایه‌داری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]
  • سینما تکنیک‌های تعزیه راهی به سوی غربی‌زدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
  • سینما نقش فیلم‌های معاصر عامه پسند آمریکایی در مشروعیت دادن به تفکر اومانیسم [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-17]
  • سینما طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
  • سینمای آوانگارد مؤلفه‌های ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرین‌کلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
  • سینمای امروز بررسی ساختار روایتی اسطوره‌ی معاصر در قهرمانان مارول با تمرکز بر مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 71-81]
  • سینمای ایران بازنمایی مرگ در سینمایی دهه‌ی شصت و نود هجری در ایران، با تکیه بر نظریه‌ی نوربرت الیاس [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 25-36]
  • سینمای ایران مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]
  • سینمای ایران بررسی نحوه بازنمایی اقلیت های دینی در سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی براساس آرای استوارت هال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 49-58]
  • سینمای نوین غرب نقش فیلم‌های معاصر عامه پسند آمریکایی در مشروعیت دادن به تفکر اومانیسم [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-17]

ش

  • شکل مؤلفه‌های ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرین‌کلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
  • شناختی مطالعه‌ی نظریه‌های شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]

ط

  • طبقه مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]
  • طنز طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]

ع

  • عباس کیارستمی تکنیک‌های تعزیه راهی به سوی غربی‌زدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
  • عطار ساختار روایی منطق‌الطیر عطار و ملاحظات مربوط به اقتباس نمایشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 23-36]

غ

  • غذا مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]
  • غربی‌زدایی تکنیک‌های تعزیه راهی به سوی غربی‌زدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
  • غیاب پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]

ف

  • فرهنگ عامه تحلیل شخصیت در افسانه‌های من‌منداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
  • فعل پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]
  • فلسفه مکتب کیوتو بازنمایی مرگ در نمایشنامه‌ «مردی که به عصا تبدیل شد» کوبو آبه بر اساس فلسفه مکتب کیوتو [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 65-80]
  • فیلم خیابان جذابیت‌‌های کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم‌ خیابانی وایمار: مطالعه‌ی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]

ق

  • قرآن بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیت‌های نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیت‌های تعقیب، جاه‌طلبی، معما و رقابت‌های خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]
  • قصه بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیت‌های نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیت‌های تعقیب، جاه‌طلبی، معما و رقابت‌های خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]

ک

  • کتب مقدس بررسی تطبیقی مضامین و درونمایه های کتب مقدس در آثار اقتباسی انیمیشن سینمایی، نمونه مطالعاتی: انیمیشن عزیز مصر و فیلشاه [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
  • کلانشهر برلین جذابیت‌‌های کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم‌ خیابانی وایمار: مطالعه‌ی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]
  • کلیدواژه‌ها: بازنمایی بررسی نحوه بازنمایی اقلیت های دینی در سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی براساس آرای استوارت هال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 49-58]
  • کوبو آبه بازنمایی مرگ در نمایشنامه‌ «مردی که به عصا تبدیل شد» کوبو آبه بر اساس فلسفه مکتب کیوتو [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 65-80]
  • کوری مطالعه‌ی نظریه‌های شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]

ل

  • لاکان تحلیل شخصیت در افسانه‌های من‌منداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
  • لوئی آلتوسر مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایه‌داری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]
  • لینچ مطالعه‌ی نظریه‌های شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]
  • لیندا سیگر بررسی شیوه اقتباس از متون دینی در پنج نمایشنامه‌ کودک و نوجوان منتشر شده در دهه 80 و 90 بر مبنای الگوی اقتباس لیندا سیگر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-96]

م

  • متون دینی بررسی شیوه اقتباس از متون دینی در پنج نمایشنامه‌ کودک و نوجوان منتشر شده در دهه 80 و 90 بر مبنای الگوی اقتباس لیندا سیگر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-96]
  • محمد رضایی راد پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]
  • مدرنتیه شهری جذابیت‌‌های کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم‌ خیابانی وایمار: مطالعه‌ی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]
  • مرگ بازنمایی مرگ در سینمایی دهه‌ی شصت و نود هجری در ایران، با تکیه بر نظریه‌ی نوربرت الیاس [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 25-36]
  • مرگ بازنمایی مرگ در نمایشنامه‌ «مردی که به عصا تبدیل شد» کوبو آبه بر اساس فلسفه مکتب کیوتو [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 65-80]
  • مطالعات فیلم تکنیک‌های تعزیه راهی به سوی غربی‌زدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
  • منجی نقش فیلم‌های معاصر عامه پسند آمریکایی در مشروعیت دادن به تفکر اومانیسم [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-17]
  • منطق‌الطیر ساختار روایی منطق‌الطیر عطار و ملاحظات مربوط به اقتباس نمایشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 23-36]
  • من منداس تحلیل شخصیت در افسانه‌های من‌منداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
  • مورد عجیب بنجامین باتن کارکرد دیجیتال میکاپ در سینمای معاصر [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 81-96]
  • موشن کپچر کارکرد دیجیتال میکاپ در سینمای معاصر [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 81-96]

ن

  • نظاره‌گری سینمایی جذابیت‌‌های کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم‌ خیابانی وایمار: مطالعه‌ی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]
  • نمایشنامه مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایه‌داری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]
  • نمایشنامه کودک و نوجوان بررسی شیوه اقتباس از متون دینی در پنج نمایشنامه‌ کودک و نوجوان منتشر شده در دهه 80 و 90 بر مبنای الگوی اقتباس لیندا سیگر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-96]
  • نورالدین زرین کلک مؤلفه‌های ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرین‌کلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
  • نوربرت الیاس بازنمایی مرگ در سینمایی دهه‌ی شصت و نود هجری در ایران، با تکیه بر نظریه‌ی نوربرت الیاس [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 25-36]
  • نیستی پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]
  • نیشیتانی کیجی بازنمایی مرگ در نمایشنامه‌ «مردی که به عصا تبدیل شد» کوبو آبه بر اساس فلسفه مکتب کیوتو [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 65-80]

و

  • وضعیت نمایشی بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیت‌های نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیت‌های تعقیب، جاه‌طلبی، معما و رقابت‌های خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]

ه

  • هستی پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]
  • همه‌پسران‌من مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایه‌داری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]