آ
-
آواتار
کارکرد دیجیتال میکاپ در سینمای معاصر [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 81-96]
ا
-
ابرقهرمان
بررسی ساختار روایتی اسطورهی معاصر در قهرمانان مارول با تمرکز بر مجموعه فیلمهای انتقامجویان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 71-81]
-
استوارت هال
بررسی نحوه بازنمایی اقلیت های دینی در سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی براساس آرای استوارت هال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 49-58]
-
اسطورهی معاصر
بررسی ساختار روایتی اسطورهی معاصر در قهرمانان مارول با تمرکز بر مجموعه فیلمهای انتقامجویان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 71-81]
-
افسانه های جنوب
تحلیل شخصیت در افسانههای منمنداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
-
افسردگی
طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
-
اقتباس
بررسی تطبیقی مضامین و درونمایه های کتب مقدس در آثار اقتباسی انیمیشن سینمایی، نمونه مطالعاتی: انیمیشن عزیز مصر و فیلشاه [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
-
اقتباس
ساختار روایی منطقالطیر عطار و ملاحظات مربوط به اقتباس نمایشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 23-36]
-
اقتباس
بررسی شیوه اقتباس از متون دینی در پنج نمایشنامه کودک و نوجوان منتشر شده در دهه 80 و 90 بر مبنای الگوی اقتباس لیندا سیگر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-96]
-
اقتباس
بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیتهای نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیتهای تعقیب، جاهطلبی، معما و رقابتهای خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]
-
اقلیتهای دینی
بررسی نحوه بازنمایی اقلیت های دینی در سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی براساس آرای استوارت هال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 49-58]
-
انتقامجویان عصر اولتران
بررسی ساختار روایتی اسطورهی معاصر در قهرمانان مارول با تمرکز بر مجموعه فیلمهای انتقامجویان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 71-81]
-
انیمیشن
تحلیل شخصیت در افسانههای منمنداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
-
انیمیشن دوبُعدی تجربی
مؤلفههای ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرینکلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
-
انیمیشن سینمایی
بررسی تطبیقی مضامین و درونمایه های کتب مقدس در آثار اقتباسی انیمیشن سینمایی، نمونه مطالعاتی: انیمیشن عزیز مصر و فیلشاه [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
-
انیمیشن عزیز مصر
بررسی تطبیقی مضامین و درونمایه های کتب مقدس در آثار اقتباسی انیمیشن سینمایی، نمونه مطالعاتی: انیمیشن عزیز مصر و فیلشاه [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
-
انیمیشن فیلشاه
بررسی تطبیقی مضامین و درونمایه های کتب مقدس در آثار اقتباسی انیمیشن سینمایی، نمونه مطالعاتی: انیمیشن عزیز مصر و فیلشاه [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
-
اومانیسم
نقش فیلمهای معاصر عامه پسند آمریکایی در مشروعیت دادن به تفکر اومانیسم [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-17]
-
ایدئولوژی
مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایهداری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]
ب
-
بازنمایی
بازنمایی مرگ در سینمایی دههی شصت و نود هجری در ایران، با تکیه بر نظریهی نوربرت الیاس [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 25-36]
-
برساخت تاریخ
نقش خاطره در برساخت تاریخ و شکلدهی جامعه در درام تاریخی دوران پهلوی اول بر اساس آرای پل ریکور [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 33-45]
-
بوردول
مطالعهی نظریههای شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]
-
بوسلامه
تحلیل شخصیت در افسانههای منمنداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
پ
-
پهلوی اول
نقش خاطره در برساخت تاریخ و شکلدهی جامعه در درام تاریخی دوران پهلوی اول بر اساس آرای پل ریکور [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 33-45]
-
پیوندهای اجتماعی
مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانهشناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]
ت
-
تانابه هاجیمه
بازنمایی مرگ در نمایشنامه «مردی که به عصا تبدیل شد» کوبو آبه بر اساس فلسفه مکتب کیوتو [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 65-80]
-
تخیل
مطالعهی نظریههای شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]
-
تشبیه
بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیتهای نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیتهای تعقیب، جاهطلبی، معما و رقابتهای خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]
-
تعزیه
تکنیکهای تعزیه راهی به سوی غربیزدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
تماشاگر
مطالعهی نظریههای شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]
-
تمثال
طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
-
تمثیل
طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
-
تنزیه
بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیتهای نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیتهای تعقیب، جاهطلبی، معما و رقابتهای خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]
ج
-
جامعه
نقش خاطره در برساخت تاریخ و شکلدهی جامعه در درام تاریخی دوران پهلوی اول بر اساس آرای پل ریکور [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 33-45]
-
جان فیسک
بررسی نحوه بازنمایی اقلیت های دینی در سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی براساس آرای استوارت هال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 49-58]
-
جلوههای بصری
کارکرد دیجیتال میکاپ در سینمای معاصر [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 81-96]
-
جنسیت
مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانهشناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]
ح
-
حضور
پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]
خ
-
خاطره
نقش خاطره در برساخت تاریخ و شکلدهی جامعه در درام تاریخی دوران پهلوی اول بر اساس آرای پل ریکور [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 33-45]
-
خدا
نقش فیلمهای معاصر عامه پسند آمریکایی در مشروعیت دادن به تفکر اومانیسم [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-17]
-
خنده
طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
د
-
درام
ساختار روایی منطقالطیر عطار و ملاحظات مربوط به اقتباس نمایشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 23-36]
-
دراماتورژی
ساختار روایی منطقالطیر عطار و ملاحظات مربوط به اقتباس نمایشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 23-36]
-
درام تاریخی
نقش خاطره در برساخت تاریخ و شکلدهی جامعه در درام تاریخی دوران پهلوی اول بر اساس آرای پل ریکور [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 33-45]
-
دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354)
مؤلفههای ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرینکلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
-
دیجیتال
طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
-
دیجیتال میکاپ
کارکرد دیجیتال میکاپ در سینمای معاصر [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 81-96]
ر
-
روایت
مؤلفههای ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرینکلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
ز
-
زیگفرید کراکائر
جذابیتهای کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم خیابانی وایمار: مطالعهی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]
ژ
-
ژانر فیلم خیابانی
جذابیتهای کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم خیابانی وایمار: مطالعهی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]
-
ژرژ پولتی
بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیتهای نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیتهای تعقیب، جاهطلبی، معما و رقابتهای خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]
س
-
سرمایهداری
مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایهداری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]
-
سفره ایرانی
مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانهشناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]
-
سوژگی
مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایهداری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]
-
سینما
تکنیکهای تعزیه راهی به سوی غربیزدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
سینما
نقش فیلمهای معاصر عامه پسند آمریکایی در مشروعیت دادن به تفکر اومانیسم [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-17]
-
سینما
طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
-
سینمای آوانگارد
مؤلفههای ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرینکلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
-
سینمای امروز
بررسی ساختار روایتی اسطورهی معاصر در قهرمانان مارول با تمرکز بر مجموعه فیلمهای انتقامجویان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 71-81]
-
سینمای ایران
بازنمایی مرگ در سینمایی دههی شصت و نود هجری در ایران، با تکیه بر نظریهی نوربرت الیاس [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 25-36]
-
سینمای ایران
مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانهشناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]
-
سینمای ایران
بررسی نحوه بازنمایی اقلیت های دینی در سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی براساس آرای استوارت هال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 49-58]
-
سینمای نوین غرب
نقش فیلمهای معاصر عامه پسند آمریکایی در مشروعیت دادن به تفکر اومانیسم [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-17]
ش
-
شکل
مؤلفههای ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرینکلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
-
شناختی
مطالعهی نظریههای شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]
ط
-
طبقه
مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانهشناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]
-
طنز
طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
ع
-
عباس کیارستمی
تکنیکهای تعزیه راهی به سوی غربیزدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
عطار
ساختار روایی منطقالطیر عطار و ملاحظات مربوط به اقتباس نمایشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 23-36]
غ
-
غذا
مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانهشناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]
-
غربیزدایی
تکنیکهای تعزیه راهی به سوی غربیزدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
غیاب
پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]
ف
-
فرهنگ عامه
تحلیل شخصیت در افسانههای منمنداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
-
فعل
پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]
-
فلسفه مکتب کیوتو
بازنمایی مرگ در نمایشنامه «مردی که به عصا تبدیل شد» کوبو آبه بر اساس فلسفه مکتب کیوتو [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 65-80]
-
فیلم خیابان
جذابیتهای کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم خیابانی وایمار: مطالعهی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]
ق
-
قرآن
بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیتهای نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیتهای تعقیب، جاهطلبی، معما و رقابتهای خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]
-
قصه
بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیتهای نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیتهای تعقیب، جاهطلبی، معما و رقابتهای خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]
ک
-
کتب مقدس
بررسی تطبیقی مضامین و درونمایه های کتب مقدس در آثار اقتباسی انیمیشن سینمایی، نمونه مطالعاتی: انیمیشن عزیز مصر و فیلشاه [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
-
کلانشهر برلین
جذابیتهای کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم خیابانی وایمار: مطالعهی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]
-
کلیدواژهها: بازنمایی
بررسی نحوه بازنمایی اقلیت های دینی در سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی براساس آرای استوارت هال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 49-58]
-
کوبو آبه
بازنمایی مرگ در نمایشنامه «مردی که به عصا تبدیل شد» کوبو آبه بر اساس فلسفه مکتب کیوتو [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 65-80]
-
کوری
مطالعهی نظریههای شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]
ل
-
لاکان
تحلیل شخصیت در افسانههای منمنداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
-
لوئی آلتوسر
مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایهداری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]
-
لینچ
مطالعهی نظریههای شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]
-
لیندا سیگر
بررسی شیوه اقتباس از متون دینی در پنج نمایشنامه کودک و نوجوان منتشر شده در دهه 80 و 90 بر مبنای الگوی اقتباس لیندا سیگر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-96]
م
-
متون دینی
بررسی شیوه اقتباس از متون دینی در پنج نمایشنامه کودک و نوجوان منتشر شده در دهه 80 و 90 بر مبنای الگوی اقتباس لیندا سیگر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-96]
-
محمد رضایی راد
پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]
-
مدرنتیه شهری
جذابیتهای کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم خیابانی وایمار: مطالعهی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]
-
مرگ
بازنمایی مرگ در سینمایی دههی شصت و نود هجری در ایران، با تکیه بر نظریهی نوربرت الیاس [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 25-36]
-
مرگ
بازنمایی مرگ در نمایشنامه «مردی که به عصا تبدیل شد» کوبو آبه بر اساس فلسفه مکتب کیوتو [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 65-80]
-
مطالعات فیلم
تکنیکهای تعزیه راهی به سوی غربیزدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
منجی
نقش فیلمهای معاصر عامه پسند آمریکایی در مشروعیت دادن به تفکر اومانیسم [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-17]
-
منطقالطیر
ساختار روایی منطقالطیر عطار و ملاحظات مربوط به اقتباس نمایشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 23-36]
-
من منداس
تحلیل شخصیت در افسانههای منمنداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
-
مورد عجیب بنجامین باتن
کارکرد دیجیتال میکاپ در سینمای معاصر [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 81-96]
-
موشن کپچر
کارکرد دیجیتال میکاپ در سینمای معاصر [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 81-96]
ن
-
نظارهگری سینمایی
جذابیتهای کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم خیابانی وایمار: مطالعهی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]
-
نمایشنامه
مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایهداری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]
-
نمایشنامه کودک و نوجوان
بررسی شیوه اقتباس از متون دینی در پنج نمایشنامه کودک و نوجوان منتشر شده در دهه 80 و 90 بر مبنای الگوی اقتباس لیندا سیگر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-96]
-
نورالدین زرین کلک
مؤلفههای ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرینکلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
-
نوربرت الیاس
بازنمایی مرگ در سینمایی دههی شصت و نود هجری در ایران، با تکیه بر نظریهی نوربرت الیاس [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 25-36]
-
نیستی
پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]
-
نیشیتانی کیجی
بازنمایی مرگ در نمایشنامه «مردی که به عصا تبدیل شد» کوبو آبه بر اساس فلسفه مکتب کیوتو [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 65-80]
و
-
وضعیت نمایشی
بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیتهای نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیتهای تعقیب، جاهطلبی، معما و رقابتهای خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]
ه
-
هستی
پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]
-
همهپسرانمن
مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایهداری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد